سلام دیر- مسوولان اجرایی دیر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند
به مناسبت هشتمین روزاز دهه مبارک فجرمسوولان اجرایی دیر عصر پنجشنبه با حضور در گلزارشهدا با آرمانهای امام راحل و شهیدان تجدید بیعت کردند.
همچنین مسوولان اجرایی شهرستان با حضور درگلزارشهدای انقلاب شهرستان شهید سمبرعالی پور واحمدحیدری تجدیدبیعت کردند ویادوخاطره این دوشهید انقلاب را گرامی داشتند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم پاسدار خوبی برای خون شهدا و ارزش های اسلامی باشیم و با تبعیت از ولایت و رهبری در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.
سیدعبدالعلی موسوی کراماتی افزود: شهدا چراغ نورانی هر شهر و دیاری هستند، لذا باید با تداوم راه آنها نگذاریم این چراغ خاموش شود.
در این آیین، حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کردند